" Pardon of love " درگذر عشق


درگذر عشق

ما آمده ایم تاازدل خستگی هامان بگوییم و از دل شکستگی هامان

چشمای من ببار آروم، سر به سرم بزار آروم
گریه بکن اگه دلت تنگه
خدا بگو برای من، کی اومده بجای من
که این روزا قلبش از سنگه
انقدر دوری ازم که، اسمم از یاد تو رفته
سالی یکبار یاد من باش، ولی من هفت روز هفته
نمیبینی فکرم شبو روز، چرا با من خشک و سردی
واسه دلخوشیم اقلا، کاش خدافظی می کردی
یه خدافظی نکردی، که دلم خوش باشه شاید
چطوری بگم به چشمام، که تو رو ندیده باید
تو رو مجبورم نبینم، آخه از من خیلی دوری
خودت میخوای بی تو باشم، خودتم بگو چجوری
اشکای من ببار آروم، دست رو دلم بزار آروم
گریه بکن اگه دلت تنگه
خدا بگو برای من، کی اومده بجای من
که این روزا قلبش از سنگه
چشمای من ببار آروم، سر به سرم بزار آروم
گریه بکن اگه دلت تنگه
خدا بگو برای من، کی اومده بجای من
که این روزا قلبش از سنگه
انقدر دوری ازم که، اسمم از یاد تو رفته
سالی یکبار یاد من باش، ولی من هفت روز هفته
نمیبینی فکرم شبو روز، چرا با من خشک و سردی
واسه دلخوشیم اقلا، کاش خدافظی می کردی
یه خدافظی نکردی، که دلم خوش باشه شاید
چطوری بگم به چشمام، که تو رو ندیده باید
تو رو مجبورم نبینم، آخه از من خیلی دوری
خودت میخوای بی تو باشم، خودتم بگو چجوری..



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 22 مرداد 1392برچسب:,ساعت 19:25 توسط محمدرضوي| |


Power By: LoxBlog.Com