" Pardon of love " درگذر عشق


درگذر عشق

ما آمده ایم تاازدل خستگی هامان بگوییم و از دل شکستگی هامان




تولدت مبارک ، چه حرف خنده داری
چه فایده داره وقتی ، تو گل برام نیاری
عجب شبیه امشب ، داره میسوزه چشمام
دورم شلوغه اما ، انگاری خیلی تنهام
واسه چی زنده باشم ، جشن چیو بگیرم
من امشبو نمیخوام ، دلم میخواد بمیرم
تولدم مبارک نیست، دلم گرفته غمگینم
هوای خونه دلگیره ، تو رو اینجا نمیبینم
تولدم مبارک نیست ، شکسته قلب داغونم
تو نیستی و من از دوریت ، خودم رو مرده میدونم
هیچکی خبر نداره ، چقدر هواتو کردم
چقدر دلم میخواد تو ، باشی دورت بگردم
هیچکی خبر نداره ، دارم بزور میخندم
نمیدونن چرا من ، چشمامو هی میبندم
چشمامو من میبندم ، تا منتظر بشینم
شاید تو این سیاهی ، بازم تورو ببینم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 20 تير 1392برچسب:,ساعت 22:36 توسط محمدرضوي| |


Power By: LoxBlog.Com