" Pardon of love " درگذر عشق


درگذر عشق

ما آمده ایم تاازدل خستگی هامان بگوییم و از دل شکستگی هامان

 

تو میگفتی که دلت فقط به عشق من آروم میگیره .......
تو میگفتی که نفس هات ، همه دم هات ، فقط اسم منه ......
تو میگفتی که میمیری واسه لبخند لبم ......
تو میگفتی که چشمات فقط چشم به راه منه .......
تو میگفتی که عزیزم همه عمر من تویی .....
تو می
گفتی نفسم ، جونم و عشق من تویی ....
تو میگفتی بمیرم واسه همه درد دلت ......
تو میگفتی نباشی همه نفس هام میگیره ......
حالا رفتی و نفسهام شده یک بار بزرگ .......
همه دم هام شده غم هام و شدی درد دلم ......
عزیزم تو نزاشتی که بگم دوست دارم .....
تو نزاشتی که یبار منم واست دم بگیرم ......
حالا آروم شدی زیر خاک و من هم میمیرم ......
واسه یک بار دیگه که اون روی ماهت را ببینم ....
مهربونم ، همه زندگیم تو بودی ......
حالا تنهام و دیگه زندگی ندارم .......
همیشه فقط تو بودی که میگفتی و میگفتی ........
حالا غم ها واسه من جای تو را میگیرن .........
زیر خاکی عشق من دست عشقتم بگیر ......
زیر خاک خاطراتی عشق من تنها نمیر .......
** عشقمو خاک کردم ، نه جسمشو ، بلکه خاطراتشو ، خودش را زیر همه خاطرات قشنگش دفن کردم ، حالا تنهام **
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 21 آبان 1391برچسب:,ساعت 22:32 توسط محمدرضوي| |


Power By: LoxBlog.Com